السلام علیکِ یا زینب کبری(س)

پیامک های روز پرستار

توشیرزن کرب وبلایی زینب
درقلب جمیع شیعه جایی زینب
درکرب وبلای قصه ثابت کردی
بردردحسینیان دوایی زینب

******************

در حیرتم که خدا با تو چه کرده است؛ تویی که شب ها از غم هم نوعان رنجورت، خواب بر چشم حرام می کنی و به خستگی درس استقامت و صبوری می دهی. در حیرتم که سینه تو از کدام دریای عشق به خدا پر شده که چنین در رضایت او موج می زنی و آسوده نمی نشینی. در حیرتم که از چشمه کدام ایمان و عاطفه سیراب گشته ای که درونت از هیچ احسان و از خودگذشتگی سیراب نمی شود و به هیچ خستگی رضایت نمی دهد. دست مریزاد، دست خدا یاورت، ای پرستار مهربانی ها.

*********

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟          گفت: وسیع تر از من است

از کوه پرسیدم پرستار کیست؟          گفت: مقاوم تر از من است
از آینه پرسیدم پرستار کیست؟          گفت: پاک تر از من است
از آب پرسیدم پرستار کیست؟          گفت: زلال تر از من است
از مادر پرسیدم پرستار کیست؟          گفت: مهربانتر از من است
 از پیامبر پرسیدم پرستار کیست          گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست
ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟          گفت: خادم خدا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.